22 listopada 2015

Kobieca Dominacja ?

                                          http://eli-beth.tumblr.com/

Pod jej pantoflem to blog o kobiecej dominacji w związku. Dominacji nieograniczonej jedynie do alkowy, Dominacji w zasadzie, nieograniczonej niczym (poza prawem)  poruszającej erotykę, życie codzienne, podejmowanie decyzji czy finanse.

Kobieca dominacja kojarzy się najczęściej z fetyszem, praktyką seksualną, gadżetami seksualnymi. Przyjęła się ona w kulturze i świadomości społecznej jako Femdom ( z ang. Female Domination – kobieca dominacja).W Polsce kobieca dominacja szufladkowana jest w kategorii BDSM.

Ten blog nie jest do końca o tym, choć oczywiście będziemy również poruszać tematykę erotyczną. To blog o kobiecej dominacji jako stylu życia, odmiennego i pełnego przygody. W oczach niektórych osób stylu skrzywionego, dla innych jest tematem tabu. Dla mnie, Mojej Żony, a także dla wielu innych osób ciekawym, niestandardowym sposobie na życie jakim jest uwielbienie swojej Pani.

W swoich postach będę próbował podejmować tematykę dnia codziennego, finanse, erotykę czy nawet fantazje. Dla mnie Kobieca dominacja to część mnie, od zawsze… no może od momentu jak zaczęła się kształtować moja świadomość erotyczno-matrymonialna, ale poświęcę temu osobny post. W postach mojej Żony, znajdzie się jej punkt widzenia omawianej tematyki. Spróbujemy wypełnić lukę i rozbić troszkę istniejące tabu w naszym społeczeństwie dotyczące tak nietradycyjnego związku jakim jest dominacja kobiety.

Jesteśmy otwarci na wasze sugestie, propozycje postów. Zachęcamy do komentowania. Liczymy na interakcję z wami, naszymi czytelnikami.

Kim jesteśmy? Ja jestem Wilczur – uległy, podporządkowany swojej Pani – Szpilce.
                                                                                                                        
                                                                                                                          Wilczur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz